it's Friday!

Det blev aldrig någon zumba igår, vi var för lata och drog hem till Amanda och Rebecka istället och kollade på The Green Mile, sjukt bra film.

Som jag skrev igår så ska jag gå om första året på gymnasiet. Beslutade mig för det i början av veckan då jag insåg att jag valt fel. För det är inte ett gott tecken om man ligger och stirrar in i väggen och vägrar gå på sin praktik. Så inge mer barn för mig nu. Ska fortsätta terminen ut men bara läsa grundämnena sen efter sommaren kommer jag förmodligen börja i hudvårds linjen och då kommer jag få hoppa över grundämnena eftersom jag redan har betyg i det. Tror det blir bra för mig att inte ha ett så stressigt schema faktiskt. Så eftersom min nuvarande klass har haft praktik i en vecka och ska ha det i 2 till är jag ledig. Lite långtråkigt faktiskt men ändå jävligt skönt! Får hoppas på att jag inte kommer ångra mig nu, men de tror jag inte.

Bild på klassen ute och promenerar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0