Bloggsugen

Okej nu har jag inte bloggat på hela 7 månader, galet. Men just nu ligger jag hemma och är sjuk och då blir jag alltid blogg sugen. Vad har hänt sen februari då? Jo det har varit sommarlov. Jag har varit på landet några veckor och sen har jag mest vart hemma i Stockholm och njutit av livet. Har fått en pojkvän, olala, haha. Har börjat gymnasiet, Barn och Fritids linjen. Trivs väl hyfsat bra, vi är ungefär 17 tjejer och en kille i klassen. Jag gillar inte lärarna och lektionerna är jävligt sega men annars går det väl bra. Blir 16 om några veckor, tiden går så fort. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Ja, här fick världen en liten uppdatering om mitt liv. Vi får se om jag fortsätter blogga eller om det bara var en en gångs grej.
See ya!


Postat av: karolina

hej fin blogg :) läs gärna min blogg !

2013-01-27 @ 21:44:22
URL: http://karrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0